Μήπως η φρουτιέρα σας φιλοξενεί το έργο ενός διάσημου pop καλλιτέχνη (και δεν το ξέρετε);

Υπάρχει σπίτι με παιδιά χωρίς μπανάνες; Νομίζω όχι.. και αυτό γιατί είναι το πιο νόστιμο και “εύκολο”, φρούτο για τα παιδιά. Άσε που μπορεί  να γίνει η τέλεια βάση για smoothies, παγωτό και cookies χωρίς έξτρα ζάχαρη οπότε λύνει και τον προβληματισμό του γλυκού με τον πλέον υγιεινό τρόπο.

Τα λέω όλα αυτά γιατί αν κι εσείς -όπως εμείς- αγοράζετε τις μπανάνες “με το τσουβάλι” ίσως θα έχετε ήδη παρατηρήσει ότι το χαρακτηριστικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει ντυθεί με pop χρώματα και χαρούμενη διάθεση…

Και έχει διάσημη υπογραφή!

Πρόκειται για μια limited edition συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto o οποίος έχει επιμεληθεί μια σειρά από αποκλειστικά αυτοκόλλητα τα οποία θα κοσμούν τις μπανάνες Chiquita για όλο το Δεκέμβριο.

Σας μεταφέρω από το σχετικό δελτίο τύπου:

Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Η Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία:

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά”

Να και κάτι που δεν ήξερα: ‘Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.”

Είναι λοιπόν γεγονός…. Το έργο του διάσημου pop καλλιτέχνη Romero Britto, το Δεκέμβριο θα βρίσκεται στη… φρουτιέρα μας!

Όπως πάντα, πριν σας αφήσω τα σχετικά links για περισσότερες πληροφορίες:

Εδώ θα βρείτε το επίσημο site της Chiquita

Εδώ η official Facebook Page & εδώ το Instagram Account της Chiquita

 

 

Διάβασε ακόμα:

No Comments

Leave a Comment