Πώς έχασα τα κιλά της εγκυμοσύνης: Οι μαμάδες του περιοδικού SHAPE μοιράζονται τα μυστικά τους!

Με ρωτάτε στο Instagram πώς έχασα τα κιλά της εγκυμοσύνης και ήθελα πολύ καιρό να κάνω ένα σχετικό post. Αφενός για να σας ευχαριστήσω που ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι έχω χάσει τα κιλά της εγκυμοσυνης και αφετέρου γιατί όπως και να το κάνουμε το θέμα έχει ενδιαφέρον. Όσο λοιπόν εγώ “παλεύω” με τα τελευταία κιλά είπα να απευθυνθώ στα αγαπημένα μου κορίτσια από το περιοδικό Shape που εμπιστεύομαι και διαβάζω φανατικά και να τους ζητήσω να μας μιλήσουν η κάθε μία ξεχωριστά για τη δική της εμπειρία. Η επιλογή μου φυσικά δεν ήταν τυχαία: με το team του Shape έχουμε υπάρξει επαγγελματικοί “γείτονες” και έχω δει από πρώτο χέρι πως ψάχνουν – και δοκιμάζουν με ενθουσιασμό –  κάθε τι πριν το προτείνουν σε όλες εμάς. Επειδή δε κανείς δεν μπορεί να μιλήσει γι αυτά τα θέματα με μεγαλύτερη άνεση από τα Shape Girls σε αυτό το σημείο θα κάνω ένα βήμα πίσω και θα τις αφήσω να μας τα πουν οι ίδιες με τα δικά τους λόγια:

Όλη μέρα μιλάμε για διατροφή, για το πόση ζάχαρη έχει κάθε σνακ που δοκιμάζουμε, για το αν τελικά πρέπει να τρώμε περισσότερο κόκκινο κρέας από όσο νομίζαμε ή αν τα λαχανικά είναι το μέλλον. Πίνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα, έχουμε μειώσει δραματικά τη ζάχαρη και το κυριότερο διαβάζουμε τις ετικέτες των προϊόντων για να ξέρουμε τι αγοράζουμε. Τι κάναμε όμως στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μας, όταν οι λιγούρες χτύπησαν κόκκινο; Είμαστε 5 κορίτσια του περιοδικού SHAPE και SHAPE.gr και με το χέρι στην καρδιά, να τι συνέβη στο σώμα μας με την εγκυμοσύνη» – SHAPE team

Η ιστορία της Μυρτώς

 

«Να ξεκινήσω λέγοντας ότι κατάφερα σε δύο εγκυμοσύνες να πάρω 36 ολόκληρα κιλά. Ναι, ναι, 18 σε καθεμια. Θα σας μιλήσω για τη δεύτερη εγκυμοσύνη. Το καλό ήταν ότι δεν ανησύχησα ποτέ ότι αυτά τα κιλά ήρθαν για να μείνουν. Ωστόσο, εκτός από την αισιοδοξία υπάρχει και ο ρεαλισμός: έπρεπε να χάσω 12 μετά τον τοκετό.

Πώς το κατάφερα; Αρχικά με θηλασμό που διήρκησε 9 μήνες. Δεν αρκέστηκα όμως μόνο στο ότι θηλάζοντας χάνεις κιλά. Το ενίσχυσα με τον εξής τρόπο:

  • έτρωγα πολλή λευκή πρωτεϊνη – κοτόπουλο και γαλοπούλα
  • ψάρια και μοσχάρι
  • αλλά αντί να τα συνδυάζω με υδατάνθρακες, δηλαδή ζυμαρικά, ψωμί ή πατάτες, τα συνόδευα με λίγη σαλάτα.

 

Βασικό ήταν επίσης ότι δεν έτρωγα καθόλου γλυκά γιατί προκαλουσαν τρομερή υπερδιέργερση στο μωρό.

Και ακόμη βασικότερο ότι είχα ένα δεύτερο παιδί στο σπίτι στην ηλικία των 2 ετών που απαιτούσε από εμένα παιχνίδι, βόλτες, κούνιες, κυνηγητό και αγκαλιές. Πολλές φορές παράλληλα και με το μωρό. Αυτό κι αν καίει θερμίδες!

Μυρτώ Μήτσιου, Διευθύντρια SHAPE print-digital, μαμά της Σύλιας και της Ραλλούς

Η ιστορία της Νάνσυς

«Μόλις το θυμήθηκα!

Έπινα κάθε μέρα χλιαρό νερό με κανέλα και λίγο μέλι. Δεν ξέρω αν απλά με έκανε να πίνω περισσότερο νερό ή ήταν η κανέλα που με βοήθησε, αλλά έχασα κιλά πριν καν σκεφτώ πώς θα χάσω τα κιλά.

Θα το ξεκινήσω πάλι σήμερα κιόλας!»

Νάνσυ Βλοντάκη, creative art director, μαμά του Δημήτρη και του Χρήστου

Η ιστορία της Βίκυς

«Είχα πάρει αρκετά κιλά στην εγκυμοσύνη, περίπου 17 νομίζω (σσσς)

  • Το ευτυχές ήταν ότι μετά τον τοκετό είχαν ήδη φύγει αρκετά.
  • Το δυστυχές, ότι αυτό το πρώτο διάστημα που έμεινα σπίτι με το μωρό, τα ξαναπήρα πίσω.

Η άσκηση: Κάπου μετά τους δύο μήνες όμως και ενώ δεν είχα επιστρέψει ακόμα στο γραφείο, ξεκίνησα γυμναστική και yoga. Ένιωθα σαν να μην είχα κάνει ποτέ γυμναστική, αλλά σιγά σιγά άρχισε να επανέρχεται η ευλυγισία μου. Η yoga, αν έχεις καλό instructor, είναι ιδανική για μετά τον τοκετό, σε ξεκλειδώνει, σε ηρεμεί και σε κάνει να συνειδητοποιείς και πάλι το σώμα σου.

Η διατροφή: 1,5 μήνα περίπου πριν γυρίσω στη δουλειά, εκτός από το άγχος του πώς θα αφήσω το μωρό, ξεκίνησε και το άγχος του πώς θα πάω στη δουλειά όταν δεν μου κάνουν τα ρούχα μου. Αν και δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα στη ζωή μου, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να βάλω σε πράξη πάλι αυτά που στο SHAPE είναι ευαγγέλιο.

Και το κατάφερα, ομολογώ χωρίς να πιεστώ. Ακολούθησα ένα πλάνο διατροφής μιας συνεργάτιδας διατροφολόγου που είχαμε δημοσιεύσει στο Shape.gr, προσαρμοσμένο στα δικά μου δεδομένα. Προσωπικά μου ταιριάζουν τα πλάνα που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για μαγείρεμα και έχουν πολλές σαλάτες. Προφανώς έκοψα τελείως τις σοκολάτες και τα γλυκά, αλλά δεν μου στοίχισε γιατί είχα ισχυρό κίνητρο.

Μέχρι να έρθει η ώρα να επιστρέψω στο γραφείο, είχα χάσει αρκετά κιλά, ώστε να μου κάνουν πάλι τα ρούχα μου και μέσα στους επόμενους δύο μήνες επανήλθα στα φυσιολογικά.

Δεν έχει τόση σημασία το πότε θα χάσεις τα κιλά αυτά, εγώ είχα βάλει στόχο την επιστροφή στο γραφείο και ήταν τόσο ισχυρό το κίνητρο που δεν χάλασα καθόλου τη δίαιτα.

Για τις φρέσκιες μαμάδες που τις απασχολεί αυτό, αλλά και γενικά για όποιον θέλει να χάσει βάρος, θα σύστηνα επίσκεψη σε διατροφολόγο. Εμείς τα διαβάζουμε καθημερινά και μας έχουν γίνει γνώση, αλλά δυστυχώς δεν κάναμε μάθημα διατροφής στο σχολείο για να τα ξέρουμε ως βίωμα πια. Ένας ειδικός θα βοηθήσει ώστε όχι μόνο να μας γίνει η σωστή διατροφή μια απλή καθημερινή συνήθεια, ώστε να μη χρειαζόμαστε ποτέ δίαιτες, αλλά θα δει και τα ψυχολογικά θέματα που συνήθως μας κρατάνε πίσω».

Βίκυ Πασχάλη, αρχισυντάκτρια, μαμά του Έκτορα

Η ιστορία της Ελένης

 

«Ο γιατρός μου μου είχε πει πως αν πάρω μέχρι 10 κιλά, θα τα έχω χάσει μέχρι να σαραντίσει το μωρό. Και αυτό ήταν το στοίχημά μου! Πήρα 10 και 11 κιλά σε κάθε εγκυμοσύνη και στην πρώτη γέννα η αποστολή «χάνω τα κιλά της εγκυμοσύνης» ξεκίνησε από το μαιευτήριο όπου, έχοντας γεννήσει φυσιολογικά, άρχισα να κάνω κοιλιακούς από τη δεύτερη μέρα.

Δεν ξέρω αν θα το σύστηνα -ουσιαστικά γιατί δεν υπάρχει λόγος για άγχος- αλλά αφού μερικοί κοιλιακοί με έκαναν να νιώθω καλύτερα με το σώμα μου, φαντάζομαι είναι ΟΚ. Ο γιατρός άλλωστε επικρότησε τη διάθεσή μου και είπε πως λίγη γυμναστική θα με βοηθήσει με την εξισορρόπηση των ορμονών.

Βγαίνοντας από το μαιευτήριο είχα χάσει μόνο 3 κιλά – απορίας άξιο, αφού το μωρό μόνο ζύγιζε 3.200!

Μέσα στις επόμενες μέρες όμως, από τη μία ο αποκλειστικός θηλασμός και από την άλλη οι λευκές νύχτες με ένα νεογέννητο αγκαλιά, νομίζω έκαναν τη δουλειά αντί για μένα και τα κιλά χάνονταν σαν δια μαγείας.

Εννοείται πως αφού θήλαζα, έτρωγα όλα τα γεύματά μου και όσο πιο υγιεινά και ισορροπημένα μπορούσα για να παίρνει το μωρό μόνο «καλά» συστατικά.

Έκανα βέβαια μια μεγάλη ατασθαλία, έτρωγα κάθε μέρα ένα τεράστιο κομμάτι τσουρέκι από τον αγαπημένο μου φούρνο, μια συνήθεια που κράτησα σχεδόν όλο το διάστημα που θήλαζα αποκλειστικά, πάνω από 6 μήνες.

Στις 40 μέρες μετά τον τοκετό ήμουν 2 κιλά πιο κάτω απ’ ότι όταν έμεινα έγκυος και μου έκλειναν κανονικά τα παντελόνια, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, η κοιλίτσα παρέμεινε για πολλούς μήνες. Λογικό δεν είναι;»

Ελένη Δασκαλάκη, βοηθός αρχισυντάκτρια, μαμά του Βαλέριου και της Εύης

Η ιστορία της Κατερίνας

«Για να πούμε την πικρή αλήθεια, δεν είχα ιδανικό βάρος ούτε πριν την πρώτη μου εγκυμοσύνη, ενώ η δεύτερη ήρθε πολύ γρήγορα.

Το ευτυχές ήταν πως κατάφερα να θηλάσω και τις δύο μου κόρες αποκλειστικά, γεγονός που με βοήθησε να φτάσω πολύ γρήγορα στο βάρος που είχα πριν και τις δύο εγκυμοσύνες. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.

Μετά από δύο εγκυμοσύνες back to back και δύο τοκετούς, μπορεί το νούμερο στη ζυγαριά να είναι ίδιο με πριν, αλλά το σώμα είναι διαφορετικό.

Ευτυχώς, το non stop τρέξιμο με δύο παιδιά κάτω των τριών, μια ετήσια συνδρομή στο γυμναστήριο – πήγαινα για πιλάτες με το στήθος γεμάτο γάλα, δεν περιγράφω άλλο- οι συμβουλές της φίλης πια διαιτολόγου Κλειούς Δημητριάδου αλλά και ο γάμος της μικρής μου αδερφής περίπου έξι μήνες μετά τη γέννηση της δεύτερης κόρης μου, με βοήθησαν όχι μόνο να χάσω σωστά τα κιλά, αλλά να βοηθήσω το σώμα μου να επανέλθει σιγά σιγά σε αυτό που θέλω σε δύναμη και ενέργεια. Και βασικά, αυτός είναι ο στόχος, σωστά;»

Κατερίνα Πατούλια, nutrition, health & mama editor, μαμά της Νάγιας και της Σοφίας

Αυτά από τα κορίτσια 🙂

Ελπίζω οι ιστορίες τους να σας έδωσαν έμπνευση και ιδέες. Προσωπικά, κρατώ το πόσο σημαντική είναι η συμβουλή του ειδικού / διατροφολόγου αλλά και ο ρόλος του κινήτρου σε όλη αυτή τη διαδικασία και σκέφτομαι από αύριο κιόλας να δοκιμάσω το νερό με μέλι και κανέλα (ακούγεται τέλειο)!

Εάν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα για τη διατροφή και τη γυμναστική το Shape.gr είναι διαθέσιμο 24/7 ενώ η print έκδοση του περιοδικου βρίσκεται κάθε μήνα στα περίπτερα με πολύ ενδοιαφέρον περιεχόμενο και πολύ ωραία δώρα!

Εδώ βρίσκεις το Shape στο Facebook και εδώ στο Instagram.

No Comments

Leave a Comment